Particulieren

De diensten van Bureau Overzicht bestaan uit:

  • opruimen
  • ordenen administraties
  • toegankelijk maken van archieven
  • inventariseren van verzamelingen, boekenbezit of andere roerende zaken
  • ontwerp en uitvoering van extra opslagruimte
  • herinrichting allerlei bergingen (zolders, kelders, garages, schuurtjes)
  • begeleiding bij (re-)organisatie leefomgeving

Voordelen:

  • ruimtes zijn overzichtelijk ingedeeld
  • spullen zijn eenvoudig toegankelijk
  • vergeten, verloren gewaande dingen komen tevoorschijn
  • geldbesparing, want die extra huurbox is overbodig
  • tijdsbesparing, want zoeken hoeft niet meer
  • een opgeruimd gevoel

Werkwijze:

Tijdens het eerste contact met Bureau Overzicht wordt een afspraak gemaakt voor een vrijblijvend en kosteloos gesprek op locatie. Samen bespreken we de werkzaamheden. Het bureau brengt vervolgens een offerte uit. Na uw akkoord gaat Bureau Overzicht aan de slag. Wijzigingen in de planning en in de uitvoering vinden alleen na overleg plaats.

Leveringsvoorwaarden
info@bureauoverzicht.nl   |   06403 37324